Kad je razmišljala o snimanju zimske kampanje za svoj brend Charlie, Loredana Bahorić htjela je nešto drukčije, ali prepoznatljivog modnog rukopisa. Odlučila je snimati u boji te na taj način crnu kolekciju prikazati i jednom novom svjetlu. Fotografkinja Mare Milin cijelu je kolekciju snimila u ogledalu, baš kao omiljenu joj Charliejevu kampanju Time of Innocence iz 2013. godine.
“Nekim čudom dobivena zraka svijetla, dala je snažan naboj cijeloj priči i dodatno istaknula teksture crne kolekcije te svijetlu put modela. Upotreba kontrastnih materijala snažno je podcrtana zrakom svjetla te osim estetskog dojma ima i jasno simbolično značenje” rekla je Loredana Bahorić.
Loredaninom pozivu za snimanje nove zimske kampanje Mare Milin rado se odazvala i tako još jednom Charlie i Mare ispisuju najljepše stranice hrvatske modne fotografije.
“Znala sam, nekako telepatski da me jedan dan nazvala baš zato da mi kaže da radimo jednu malu kampanjicu“ kaže Mare. I napravile su je. U doba obilja svega i svačega, i brzine kojom se informacije šire, zasipaju nas i jednakom brzinom nestaju, Mare i Loredana stvorile su nešto što bi netko možda želio gledati malo dulje od jednog scrolla.
“Kad smo već kod brzine svjetlosti kojom se stvari događaju i izmjenjuju, gdje sebe nekako vidim kao protagonisticu koja stoji na pokretnoj traci i gleda svijet koji je isto tako na drugoj pokretnoj traci, 'ajmo iz sveg tog izdvojiti riječ svjetlo, svjetlost. I vratiti se definiciji fotografije. I vremenu koje je mnogima, unatoč općem blještavilu, prilično tamno. Riječ fotografija dolazi od starogrčkog phos (svjetlo) i graphis (crtanje) i znači “crtanje svjetlom”. Ponekad nismo svjesni procesa nastajanja fotografije. Zdravo za gotovo, koristimo ga bez da se vraćamo na rudimentarno u tom procesu. Isto tako, rutinski uzimamo ulogu svjetla u bilo kojem aspektu života. “ kaže fotografkinja Mare Milin.
Svjesno, ali i nasumično i slučajno pišući svjetlom, Mare je stvorila seriju fotografija gdje lik djevojke, vibrantne boje kose i ruža, u crnoj odjeći, stoji u struji svjetla i time komunicira postojanje svjetla u tami.
“Tuneli bez izlaza, tumaranja u vječnom mraku, beskrajne noći Zemljinih polova, plivanje u tamnoj vodi- poput tamnog yina i svijetlog yanga- sve to nema smisla bez Sunca, Mjeseca, tj. neke zrake. Ravnoteža je sve. Na kraju, ako to želimo, izlazimo iz tunela, iz mraka, dolazi ljeto, izranjamo iz tamne vode- u svjetlo.” naglašava fotografkinja i dodaje “ E, pa ja sada apeliram na vas da uočite zraku svjetla, i što se događa u njoj, ali i tamu koja je okružuje. Sve to dio je života, svijeta, i na kraju ove kampanje.”
CONVERSATION