Razvoj igara je umjetnost i, kao i svako remek-djelo, zahtijeva prave alate. Nexonov nadolazeći naslov, The First Descendant, trebao bi redefinirati žanr pljačkaša i pucača svojim zadivljujućim vizualima i impresivnim igranjem. U srcu ovog razvojnog procesa je Samsung Odyssey OLED G8 — monitor koji ne samo da prikazuje ovu grafiku, već je podiže na novu razinu realizma.
Pridružite nam se dok zaranjamo u putovanje iza kulisa s programerima u Nexon Gamesu, koji otkrivaju kako je ova vrhunska tehnologija prikaza pomogla da ožive njihovu ambicioznu viziju. Od preciznosti boje do brzine odziva, otkrijte zašto je Odyssey OLED G8 više od običnog monitora — on je promjena u industriji.
Odyssey OLED G8: Zavladajte akcijom uz The First Descendant | Samsung
Osnovan 1994., Nexon je postao globalni lider u online gamingu. Poznat po stvaranju popularnih naslova kao što su MapleStory, Dungeon & Fighter i KartRider, Nexon nastavlja pomicati granice u svijetu igara. Ove je godine tvrtka predstavila The First Descendant, looter-shooter koji je privukao 260.000 istodobnih igrača na lansiranju. Nexon je usredotočen na širenje svog globalnog dosega i prilagođavanje industriji igara koja se brzo mijenja. Godine 2021. Nexon je završio akviziciju Embark Studios AB, tvrtke sa sjedištem u Stockholmu, Švedska, koja razvija više projekata za globalno izdanje.
P: Možete li nam reći o svojoj ulozi u razvoju The First Descendant i kako ste doprinijeli stvaranju igre?
Kim: Ja sam odgovoran za motor igre. Razvijam softver koji integrira važne elemente kao što su grafički, zvučni i fizički motori, čineći ih da besprijekorno rade zajedno.
Wi: Ja se bavim dizajnom ekološkog koncepta. Moja uloga uključuje stvaranje cjelokupnog koncepta igre i dizajniranje pozadine i likova kako bi se uklopili u to okruženje.
P: Što izdvaja The First Descendant? Koje su neke od ključnih inovacija i dizajnerskih izbora definirale vaš pristup?
Kim: The First Descendant je pljačkaška pucačina koja spaja mehaniku pucačine iz trećeg lica (TPS) s elementima igranja uloga (RPG). Sadrži spektakularne borbene scene, visokokvalitetnu grafiku i bogat sustav plijena ispunjen moćnim oružjem i opremom. Srž igre leži u pripovijedanju, razvoju likova i potrazi za najboljim oružjem i opremom.
Naš glavni fokus bio je oživjeti otvoreni svijet Prvog potomka kroz vrhunsku grafiku. Koristeći Unreal Engine 5, iskoristili smo Nanite za postizanje vrlo detaljnih okruženja, što nam omogućuje renderiranje složenih krajolika i objekata s nevjerojatnom preciznošću. To je bilo presudno za stvaranje impresivnog iskustva otvorenog svijeta u kojem igrači mogu istraživati golema i vizualno zadivljuju a okruženja. Lumen je također odigrao zna ajnu ulogu, omogu ivši osvjetljenje u stvarnom vremenu koje dinami ki reagira na svijet igre i likove, dodatno poboljšavajući realizam igranja.
* Otvoreni svijet: Element dizajna igre koji omogućuje igračima da slobodno istražuju većinu područja uz minimalna ograničenja.
* Unreal Engine 5: Engine za igre koji je razvio Epic Games, poznat po ključnim značajkama kao što su Nanite, koji učinkovito obrađuje grafiku velikog kapaciteta, i Lumen, koji poboljšava svjetlosne efekte.
Wi: Igra je smještena u apokaliptični svijet u kojem se frakcije, svaka sa svojom tradicijom, bore za opstanak. Priča prati borbu čovječanstva protiv Vulgusa, osvajača koji su gotovo istrijebili ljudsku rasu. Igrači preuzimaju ulogu potomaka, krećući u potragu za pronalaskom Željeznog srca, ultimativnog oružja za okončanje rata.
Što se tiče dizajna, cilj nam je bio stvoriti apokaliptični svijet koji se čini bogatim i uranjajućim, izbjegavajući pretjerano mračan i futuristički izgled koji se često vidi u sličnim okruženjima. Samo okruženje ključni je dio pripovijedanja. Dakle, integrirali smo šarene, budućnosti orijentirane dizajne za grad Albion kako bismo uravnotežili mračnu atmosferu s osjećajem nade. Ovaj pristup ne završava samo na vizualnoj privlačnosti, već također pomaže igri da angažira igrače i na emocionalnoj razini.
P: Kao razvojni programer igara, što smatrate najvažnijim čimbenicima u stvaranju vizualno impresivnog iskustva igranja?
Kim: Zaslon visoke kvalitete ključan je za točan prikaz grafike i vizualnih elemenata igre. Današnji standardi igranja zahtijevaju besprijekorno igranje sa živopisnom grafikom, visokim brojem sličica u sekundi, detaljnim razlučivostima i minimalnim kašnjenjem unosa. Kako biste u potpunosti iskusili ta poboljšanja, ključno je koristiti gaming monitor visoke razlučivosti, širokog raspona boja i brzog vremena odziva.
Kao dio naše suradnje s tvrtkom Samsung, dobio sam Odyssey OLED G8 tijekom razvoja The First Descendant, a ono što mi se istaknulo bila je nevjerojatna kvaliteta prikaza monitora — točnost boja, izrazi i brzo vrijeme odziva. Monitor isporučuje boje i kontrast s visokom razinom preciznosti, što je bilo ključno za razvoj igre. Vrijeme odziva od 0,03 ms (GTG) napravilo je primjetnu razliku i tijekom naših demonstracija.1
„[S Odyssey OLED G8] dobivate dva različita iskustva prikaza s jednim monitorom—16:9 za rad i 21:9 za igranje“
– Wi Sinwook, vodeći svjetski konceptualni umjetnik, tim za dizajn ekološkog koncepta, Nexon Games
Wi: Kao svjetski konceptualni umjetnik, stalno se pitam: "Kako mogu igračima najbolje prenijeti svemir?" Želim da igrači dožive svaki detalj okruženja, pa čak i suptilne izraze likova onako kako su bili namijenjeni. Za to, zaslon precizno reproducira boje i fini detalji su ključni. Kada igrači mogu vidjeti suptilne nijanse u sjenčanju i živim bojama, to značajno poboljšava njihovu uronjenost u igru.
Kim: The First Descendant je višeplatformska igra, dostupna na PC-u (Steam) i konzolama. Činjenica da Odyssey OLED G8 podržava do tri vanjska ulaza2, bila je od posebne pomoći kada smo testirali na različitim platformama. Elegantan, metalni dizajn također je uštedio prostor i nadopunio znanstveno-fantastičnu estetiku igre.
Wi: Radeći na dizajnu i demonstrirajući igru na Odyssey OLED G8, otkrio sam kako je igra glađa i udobnija u usporedbi s prethodnim monitorom. Boje i kontrast bili su uravnoteženi i precizni,
ak i na velikom ekranu.
Također sam jako cijenio mogućnost prebacivanja omjera zaslona između 16:9 i 21:9 sa samo jednom promjenom postavke. Inače izbjegavam široke monitore zbog kuta gledanja, ali Odyssey OLED G8 učinio je zgodnim prebacivanje između omjera za različite zadatke — 16:9 za rad i 21:9 za demonstraciju igre. Velika prednost je što dobivate dva različita iskustva prikaza s jednim monitorom.
„Činjenica da Odyssey OLED G8 podržava do tri vanjska ulaza bila je od posebne pomoći kada smo testirali platforme poput osobnih računala i različitih konzola.“
– Junhwan Kim, vodeći programer, tim Engine Program, Nexon Games
P: Što mislite koje će značajke Odyssey OLED G8 poboljšati iskustvo za igrače The First Descendant?
Kim: The First Descendant je prvi HDR10+ GAMING naslov na svijetu. Surađivali smo sa tvrtkom Samsung kako bismo implementirali ovu tehnologiju u našu igru, optimizirajući vršnu svjetlinu monitora i podržavajući standardni HDR bez potrebe za ručnim podešavanjem3. Igranje The First Descendant na Odyssey monitoru s HDR10+ GAMING omogućuje vam da iskusite živopisne, visoke igre - kvalitetna grafika u svom najboljem izdanju.
* HDR10+ GAMING: Tehnologija igranja koja poboljšava kvalitetu slike analizom sadržaja igre radi poboljšanja dubine grafike i pratećih značajki kao što su vrijeme odziva i Auto HDR.
Wi: Za razliku od mog prethodnog monitora, gdje su boje blizu rubova imale tendenciju da tamne, Odyssey OLED G8 održavao je dosljednu svjetlinu na cijelom zaslonu. Tanak okvir i okvir također su olakšali fokusiranje na igru.
Kim: Također sam smatrao da je značajka Game Bar korisna. Kada je Odyssey OLED G8 spojen na PC ili konzolu, automatski poziva Game Bar. Odabirom FPS moda na Game Baru osvjetljavaju se tamna područja u igri, dajući vam prednost nad skrivenim neprijateljima. Također, zvuk postaje bogatiji, dodatno poboljšavajući uranjanje.
P: Ima li završnih riječi za igrače The First Descendant?
Kim: Ako ste obožavatelj The First Descendant ili bilo koje igre pucačine iz trećeg lica (TPS) s visokokvalitetnom grafikom, Odyssey OLED G8 izvrstan je izbor. Ima visoku stopu osvježavanja, širok raspon boja i brzo vrijeme odziva, što stvarno poboljšava iskustvo igranja.
Wi: Uvijek sam raspravljao između odabira monitora visoke razlučivosti i stope osvježavanja za igranje naspram monitora s točnim bojama i kontrastom za razvoj. Odyssey OLED G8 savršeno zadovoljava obje potrebe, tako da ga s pouzdanjem mogu preporučiti svakom igraču... ili programeru!
1 Na temelju GtG izmjerenog pod uvjetima internog ispitivanja. Rezultati se mogu razlikovati ovisno o sadržaju, postavkama monitora i izvedbi ulaznog izvora.
2 Podržava 2 HDMI 2.1 kabela, jedan Display Port 1.4 i tri USB 3.0 priključka (1 gore, 2 dolje).
3 Da biste koristili HDR10+ GAMING, sadržaj mora biti kompatibilan s HDR10+ GAMING, a dodatne postavke će možda trebati prilagoditi ovisno o sadržaju.
CONVERSATION